CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 27, 2010

Nervous

Tak tau la nak kata apa..Nervous sesangat ni..


SPM akan menjelang dlm masa 26 hari lagi..Tapi aku rasa macam makin lalai,kurang semangat,dan macam2 lagi la...Apa nak buat ni?Trial pertama hari tu,result aku ok,cukup pakej..hehe...Trial kedua belum tau lagi...Baru je habis hari ni...

Penat aa otak nak belajar..Tp aku ada peningkatan yg bgus dlm subjek Sejarah dan Matematik.Happy sangat aku tgk result aku tu..Cuma aku ada banyak kelemahan dlm subjek2 sains..Add Math la paling susah aku nak faham dgn cepat..Perlu berusaha lagi ni..Add Math tu sbnrnya senang la..Tp dia rumit sikit..Byk putar belit..Tu yg buat student susah nak catch up...
Additional Mathematics

Tawakal aje..Brdoa dan brusaha akan membawa kpd kejayaan.. =)



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: