CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 29, 2010

Nyanyi dpn org ramai??


Aarrhh..Malu larr....Wktu graduasi next week,aku kna nyanyi la..Bwa lgu Hey Jude dan Teman Sejati..Aku x pnh la nyanyi dpn org rmai (terutama sekali time kat sklh).Huhu...Nmpaknya aku akn mencipta sejarah mggu dpn..Haha...Tp itula yg aku nak sumbangkan b4 aku hbiskan zaman prsekolahan kat sklh aku..Tak pe la..Itu kan cuma skali jer..Biar lain dr yg lain..Ahaha...Kalau tgk org yg sama je naik atas pntas,pun bosan gak..
Aku mmg suka nyanyi,x kira kat mana2 je la.
Time masak pun aku nyanyi gak..hehe :p



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

5 comments:

Deveronica said...

x jadi la nyanyi lagu teman sejati tu..tukar pergi lagu insyaallah by maher zain pulak..

aS'aD said...

wow, my favourite song la..hehe...blum tmat lagy la...awk just tamatkn zaman pskolahan menengah je...

Deveronica said...

ahaaa..zaman persekolahan menengah le yang saya maksudkan..hehe

aS'aD said...

hah?? u didn't even mention "menengah"...hihi~~

Deveronica said...

agak2 ler..haha..kan ku kata "zmn prsekolahan kat sklh aku"..fhm2 la..lg pun pas tok bkn kita akan guna word 'sklh' gik..kita akan guna word 'kampus','assigment','lecturer' n so on..no more 'sklh','krja kursus' & 'cikgu'..btl x?hehe