CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 6, 2010

It's Done

Graduasi dah selesai.. Dah tak sibuk2 nak fikirkan pasal tu lagi. Sedih la aku blm dpt upload gambar2 time graduasi tu td. Camera digital kat kakak larh,tu pasal la.. Tp sbgai ganti,aku upload pix aku sndiri yg ngegeh ni..hahaha..

Baru balik dr majlis graduasi~
Baju kurung moden ni la yang aku pakai.
Penat & ngantuk pun masih sempat nak ambik picx
Time ni dah ngantuk sgt~ Tak lama lepas ni,terus tido~ Hahaha..


Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

4 comments:

Jake Keynes said...

looking adorable and lovely, and ncie posing huhu~~

Deveronica said...

haha..i like!!

Jake Keynes said...

wow, i see ur love some compliment right?? not some insultment of course...hehe~~

Deveronica said...

alaa..dh org bg pujian..trima la dgn hti yg senang..xkan la mok mrh??pelik nar..