CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 10, 2010

~Sedarlah~

Masa semakin suntuk.. Tinggal 1 mggu 6 hari saja lagi aku akan menduduki SPM.

Sekadar ilustrasi.

 Aku kurang revision dah sekarang ni. Leka dgn entertainment. Hah! Sedar pun! Tp tak buat apa2 pun. Eyh..adala.. Cuma kurang jer.. Kurang motivasi kot? Aku btl2 perlukan motivasi dr seseorang yg aku hrpkan ada di sini utk aku. Tp mustahil utk aku perolehi apa yg aku nak saat ni.


Tapi aku lemah skrg ni..mana lagi nak berperang dgn perasaan,brperang dgn pelajaran. Hmm..mana semangat aku ni? Aku perlu semangat! Semangat! Semangat! Datanglah! ='(




Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

2 comments:

Jake Keynes said...

rileks, dont be to rush, there's some time we need practicular thing and entertaning, in order to avoid stress so we need some entertainment...right??

Deveronica said...

yeah right..hehe..bg aku semangat ckit.