CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 20, 2011

Rindunyaaaaa~

Dah lama tak blogging ni. Rindu pulak rasanya. Lately busy la. Busy dgn kerja lagi.. Now nak tau tak sy kat mana? Saya kat kpg halaman skrg ni. Kat Serian,Kuching.Cewahh..semalam smpai sini kira2 hampir pkl 1 pagi. Sy,mummy and dua org abg sy blik kpg guna kereta. Bertolak dari Miri pkl 1.30 ptg. Ish3..lewat la pulak dr Miri,bukan pe.. Ada mslh la awal2 tu. Perjalanan di darat mengambil masa lebih kurang 12 jam dari Miri ke Kuching. Penat jugak la duduk dlm kereta sepanjang masa tu,tp penat lagi org yg jdi pak driver. Huhu.. Abg aku le tu.. Sepanjang perjalanan,skjap pun aku lgsung x lelapkan mata,excited sgt kot? So,pe yg aku selalu buat bila dok lam keta,itula yg aku buat sepanjang perjalanan blik kpg.. Aku la yg membuatkn keadaan/suasana dlm kereta jdi bingit. Haha.. Asyik menyanyi je keja aku. Pasang le lagu apa2 pun,mmg aku nyanyi,yg aku x tau lirik pun,ku hentam je la..bkn aku msuk pertandingam\n menyanyi AF tu pun. Tapi kalau yg btl2 aku x tau tu or lagu tu bosan nak mampus,baru la aku diam. Then melalak balik bila ada lgu yg aku tau ataupun best. Abg aku yg dua org tu pun ikut nyanyi sama bila ada lagu2 melayu lama berkumandang di corong radio. Ewahh...mumy yg dok sblh aku pulak,turut menyumbangkan suara dgn dengkurannya. Haha. Sronok la skali skala dpt blik kpg sefamily.. Jarang tau dpt peluang mcm ni sbb abg aku dua org tu kerja,kdg2 sorg dpt cuti berlainan masa. Ahad ni balik Miri la. X lama pun kat sini. Okla..penat & mengantok pulak skrg ni. Good night! ^^



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: