CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 29, 2011

Happy a month anniversary Sweetheart.

Sebulan lebih sudah bersama dengan si dia ( yippiee!! ^^) hati banyak bahagia oo.. Haha. :D Bahagia walaupun ada la masa2 utk sakit hati kerana seseorang tu. Huhu. Tapi tu tak penting la. :) Kan?
Huaaaa~ Sepanjang sebulan brsama ni,dia romantik laa.. Romantik sgt2! (suke le tu.. :D ofkoz!) Dia byk luangkan masa dgn aku even dlm msg je. Memandangkan kami brdua x dpt brjumpa selalu,so msg and call adalah alternatif biasa yg digunakan. Knpa aku kata dia byk luangkan masa? Sebabbb~ Kalau time dia keja pun,hp dia tu mesti lekat je kat sisi,bila2 senang dia msg aku,smpai la habis keja. Blik keja plak,lpas mndi pe suma,msg lg,smpai la dia tertido. ^^ Kalau dia jlan2 ngn kwn2 plak,dia pun tetap nak msg KECUALI time dia main game la. Aku benci game,especially dota. Tu la yg dia salu main tu. Dota! Berani kau rampas hubby aku dari aku? Huhu. Jahat!

Okeyh then~ Satu hal yg kami sama2 perasan dan sedar sgt2 ialah kebanyakan bnda yg kami suka,tak sama. Aku suka ini,dia suka itu. Aku kata begini,dia kata begitu. =.=' Haishh! Aku cari di mana persamaan kami,tapi aku hanya dapat list kan 1 je.. T_T Ye..betul. Seriously,1 je yg aku dpt listkan. Persamaan kami ialah perasaan kami terhadap satu sama lain! Hehe. :p Sama2 syg,sama2 cinta. (ewah..meluat ko baca blog aku ye? Tapi ada aku kesah? Crita aku,blog aku,bkn crita kau,blog kau. :p ) Walaupun tak byk persamaan,tp still boleh bersama. Aku bangga weyh! Sbab itu mmbuktikan yg kita x perlukan persamaan utk brsama seseorg,itu x jd mslh kalau hati dah sayang. Aww~ Kata2 tu jugak yg my hubby bagitau tempoh hari. :D So asal hati dah suka,dah sayang,persamaan tu tak perlu sangat la. Cukup la kalau faham satu sama lain,jujur dan yang penting tak sia2kan satu sama lain. Kan kan kan?

Alright bebeyh! Aku tau korang dah boring baca blog aku. So,dgn ini aku mengisytiharkan(ada lagi mcm tu) bahawa. . . . .

AKU SAYANG DIA!
SAYANG CINTAKAN DEAR!
BABY CINTAKAN HUBBY!
HONEY CINTAKAN DARLING!
VOLCANO CINTAKAN TORNADO!
I LOVE YOU
BUT..
DO YOU LOVE ME?

Haha...aku tanya soalan bonus. Of course la dia cintakan aku. Kan? :') Eii..kalau tak puas hati gak,nak kena tanya dia sendiri ni. Huhu. :D Ok..malas nak feeling sendiri lagi. *Macam pa jak upa ku senyum sorang2 dpn notebook ku tok. :DD Biasalah ya,hati tgh bahagia bah. Hehe.



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: