CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 24, 2011

Farewell

Olla. :) Yea.. today i have a great moment again. Dipendekkan cerita,aku dah dpt surat pindah sklh yg aku tunggu2 sejak dr bln lepas. Aww~ Sedih tinggalkan kwn kat SMKL. :'( So,buat la farewell,last minute punya plan. Yg dtg,Cath(harus ada ini budak :D ),Rasyid,Fira and Zuriana. Jumpa kat MM. Aku beli sandal jap. Then pergi massage ngan Cath and Rasyid. Haha. Best! Pastu,kitorg pegi tgk wyg. Tgk cita X-Men First Class. Mmg best cita tu. Sapa2 yg blm tgk,pegi lah tgk skrg or esok2 ke. Hmm.. Then dah habis cerita tu,kitorg buat photoshot kat jejantas. Haha. Ada org gayat bah. Tetiba ja. Baru jejantas,blm lg KLCC. Wahahaha! Jgn mrh sapa yg terasa. K. Aku nak upload gmbr2 yg kami ambil b4 aku pulang,tp gambar2 tu kat kwn aku. T.T
So,ini je lah yg aku nak crita. Takda mood sgt nak blogging skrg. But,i'm gonna miss my friends there. Hey Luakians! I heart you all. :')

P/s:Don't forget me. Hehe.



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: