CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 11, 2011

Sekda Mood aku bah! Bangang!

Pukul 2.04am..

Waktu hujan turun renyai2..

Oh.. Cuaca mcm tauk2 jak perasaan aku kinek. Hmm..tok la 1st time aku blogging k bahasa Srwak. :') Ku lebih prefer k bhsa kebangsaan,senang utk follower dr ngri lain baca. Tapi kali tok.. Hmm.. Prefer k bhsa Srwak la. feeling kit ku meluah ctok. Huhu. Aku tgh down knek. Yah.. Menyakitkan apa yg aku baru tauk,apa yg aku baca tdik. Yala org mdh,kebenaran menyakitkan. Nang bena la. P penipuan gik la menyakitkan. Aku malas mok cita. Hanya kwn2 ku yg trdekat jak tauk,yg perempuan la. Mula2 ku pat tauk hal ya tek,ku terus nangis,dlm pd masa yg sama,ku inbox Cath,soh nya tgga apa yg aku baca. Huhu. Then aku msg Racheal,soh nya agak aku. Aku tauk dah aher ku soh nya agak aku,hampir mok kol 10.30pm ku msg nya. Tp ku terharu sebab nya sggup and maok agak aku walaupun nya mdh pat agak jap jak. Aku okey jak as long as aku pat cita ngan nya,aku x pat tahan gik bah. Nya agak la aku ngan Nadya or Kim,gerek Muz. :') Thanks sistha! Torang duak sggup agak aku time ku benar2 perlukan seseorang utk brcerita. Nah~ Aku tunjuk apa yg patut kat cdak duak. Then pas cdak baca,alu meyumpah seranah cdak. Ah welll~~ Sakit hati bah baca. Aku yg mok nangis kerana sakit hati ditipu pun alu sik jadi mok nangis. Sa sakit hati lebih dlm dari sa sedih. Huhu. Geram ku eyh. Mun dpt ku sa mok jumpa jak laki ya,mpuan ya sik mok ku jumpa eyh. Buang masa ku jak. Menyampah! >_<' Hurm.. Dah berkali2 org ya call aku,p ku langsung sik mok jawab. Malas ku bah brcakap ngan seorg penipu buat masa tok. Ku mok jumpa nya baru ku mok tanyak apa and minta kebenaran dari nya. Mungkin siang lak ku jumpa nya kot. Tangga la gney. Or patut ka ku polah plan mengejut jmpa nya? Haizz... bodo bah! Sekda mood ku oleh hal ya. Bah.. Ctok jak la cita aku. Malas mok menaip gik. Mok layan jiwa memberontak lok. :'p

P/s:Btw aku terpaksa tukar link atas sebab tertentu. Ahaha! Hodoh jadi nya blog header aku. Sikda idea ku nak polah gney. Tggu da masa la ku tukar,polah baru. Then,aku trpaksa delete dua post aku nok da kaitan ya. Yala ku malas. Huh! Huhuh.. Kesian cdak follower ku nok lain,sik dpt update dr aku unless ku inform cdak and suruh re-follow. :)



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: