CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 12, 2011

Yesterday:Bad and good day.

Heloo semua,heloo silent readers,stalkers,and friends in blog. K.. hari ni nak crita pasal semalam. Entry semalam ada berhangin sikit,tapi now dah okey lah. Huhu.. Malam Jumaat lepas,aku emosi gilerrr tahap kebabian. -.-' Aar.. Dia ketahuan,jumpa dgn ex dia. :'( Sedih ku bah. :( Sampai hati bulak aku nak? Malam Khamis kitorang jumpa,aku tanya,ada apa2 yg aku tak tau yg dia  nak beritau? Dia nampak teragak2,diam sebentar. Then dia kata takda,tp aku tau,aku blh nampak yg sbnarnya dia ada something nak bgtau,tapi aku tak tau knpa dia pyh nak cerita. But then aku diam je la. Malas nak paksa2 org. Sebab that day,first time kami jumpa after seminggu lebih tak jumpa sebab dia balik kpg. So,aku tak nak sia2kan masa yg kami ada dgn brtekak or what-so-ever la. Sebelah pagi hari Jumaat,everything went like usual. Tapi bila dah sebelah mlm.. Syurga dah terasa macam neraka. Aku dpt tau yg dia jumpa ex dia hari tu. Senyap2 g jumpa ex ye?? Sebelum tu,aku baca2 post ex dia,len bebenor lagaknya. Betollll... Aku syak something je. Tapi aku diam je. :( Aku mmg fikir yg bukan2,yela...sapa yg tak kan fikir yg bukan2 kan? Urm..walaupun mcm tu,aku tak nak la ambil kisah sgt,walaupun sbnrnya aku ksah,tp aku percayakan dia. Tapi nampaknya kepercayaan aku mcm sia2 jak. :(( Tak sgka kan dia buat mcm tu. Ya.. Mlm tu,aku mmg mrh sgt2 kat dia,tapi aku diam je. Aku pendamkan dlm hati. Aku tak nak gaduh dlm hp,aku nak tanya face to face kat dia. Nak tgk reaksi and riak muka dia. Tp mlm tu aku lgsung tak lyn dia mcm biasa. Aku menangis bila dpt tau ttg tu. Selama sebulan lebih kami brsama,aku tak pernah titiskan air mata kerana dia. Tapi mlm Khamis tu,tu la first time aku titskan air mata kerana dia. Betapa sakitnya hati aku. Oleh kerana sakit hati yg tramat sgt,aku tak layan sgt dia mlm tu. Dia jadi heran. Berkali2 dia call smpai hampir kol 3 am. Aku lagsung tak angkat. Sepanjang mlm tu aku nangis.

So semalam,aku bawa dia jumpa,kat pantai tanjong. Sepanjang perjalanan ke sana,aku berusaha menahan air mata aku drpd jtuh ke pipi. :'( Bila dh smpai kat tepi pantai tu,sementara tggu dia dtg cri aku,aku duduk memandang ke laut,air mata aku pun trus mengalir sebab aku tak dpt nak tahan lg. :'( Bila dia dh smpai,drama trus mula. :-/ Aku terus tanya2 dia,lepaskan mrh,geram,kesedihan and kekecewaan aku kat dia. Paling aku marah bila dia tipu aku,dia buat mcm tu blkang2 aku,pastu..aku mrh sgt2 bila selepas seminggu lebih aku tak jumpa dia kerana dia balik kpg,ternyata bukan aku org pertama yg jumpa dia,tp ex dia yg jumpa dia dulu berbandingkan aku yg kekasih dia sendiri. :'( Mmg frust giler aku. Lama la juga 'berdrama',lepas aku nangis2 dpn dia and aku luahkan apa yg aku tak puas hati,aku diam,dia pun diam. Then dia bawa pergi mkn sebab blm mkn,aku pun ok je sebab aku pun blom mkn. Tak lama lepas tu,kitorg ok2 dah la.

Sebelah ptg,dlm kol 4,dia ajak pergi his house with the 3 of his ex-collegues. K.. Sebabnya ialah ngabang,tutup gawai. So memandang hari msih lg awal,so aku ikut je la. Bukan jauh mana pun. Hurm..kat situ ada la di kasi minum air tuak (rice wine). Tp x byk la.. Perghhh! Punya la berasa btl air tuak tu.Then kitorang sambung g ngabang rumah sorg lg kwn dia kat Permyjaya. Jauh gilaa.. Dah mlm dh tu,trpaksa bgtau mummy aku blik lewat. Dah smpai kat rumah kwn ni,apalagi,org terus hidang air beer and tuak. Haiz..dgn aku2 skali knak paksa minum. =.=' Tak dpt aku elak bah! Ko p lari pun,diorang tarik kau masuk blik. Then,aku diajak menari sekali. Haha. Really enjoy that moment. Gawai kat rumah org ala2 clubbing yuu~ Last2,aku pun dah berjalan tak btl,aku tak mabuk sebab aku langsung tak rasa pening and tak muntah2,aku cuma tak dapat berjalan dgn lurus je sebab aku rasa cam ringan je bila dah minum air tuak byk2. Dicampur lagi dgn beer Huda. =.=' Kenapa diriku harus dipaksa minum tu kalau aku tak mau? Kalau aku yg rela,xpa gak kan? Bila dah nak balik,kwn kata tak dpt hantar balik sbab tak larat nak hantar,al-maklum rumah aku jauh. Ikut plan,kitorang semua akan brmalam kat rumah kwn yg mghantar,tgk2,dia hantar hatimanisku kat rumah dia,then rupa2nya aku kena ikut boyfie blik rumah dia. =.=' Kalau aku tak ikut boyfie,aku nak tido kat mana? Aku dah bgtau mummy gak yg aku tak jadi balik. So,nak tak nak,terpaksa tido kat umah boyfie mlm semalam. Huhu.. Jgn fikir yg bukan2 plak. Kitorg tdo je,takde wat pa2. Lagipun,aku bukan tido berdua dgn dia,ada adik dia gak tido ngan kami 2 kat sebelah kami. Kitorang tido kat ruang tamu.

Aku bgn awal gak,dlm b4 kol 8 mcm tu. Cuci muka and breakfast kat rumah brsama yg trsayang. Pastu,kol 9 pagi td,aku balik rumah. Sampai rumah,trus on9 and blogging. Buat entry ni. Aku sakit tekak ni,gara2 minum mlm td. Huhu.. Mata pun dah kuyu and layu.Tak cukup tido dlm minggu ni,maklum la cuti,on9 24jam la jawabnya. :D

Ron and him,waiting for Norton to come. :)
Smile :)
Sweet huh? With Cassie,Norton's daughter. :)
Kwn2 tgh karaoke & dance together :)
Okey..tu je yg aku dpt share2 kan. Sumpah hari semalam,hari yg teruk bg aku,tapi brtukar jadi hari yg best bg aku. Aku down sebelah siang,tp up2 pd sebelah mlm. Hehe. :D



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: