CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 2, 2011

I am EMOTIONLESS

Tak tau nak buat apa skrg. Tak tau keputusan apa yg aku harus ambil. Tak tau mcm mana nak hadapi semua ni. Tak tau kenapa aku harus hadapi semua ni. Tak tau kenapa aku di layan sebegini rupa. Tak tau kenapa harus aku yg kena bersabar dgn semua ni. Tak tau kenapa aku tetap bersabar. Tak tau kenapa aku tetap di sini. Tak tau kenapa aku masih mampu memandang dgn sebelah mata. Tak tau kenapa aku masih mampu melemparkan senyuman kepada org di sekelilingku. Tak tau kenapa aku diperbodohkan. Tak tau kenapa aku masih boleh bersikap tidak peduli sdgkan aku peduli.

Aku tau aku terluka. Aku tau aku sedih. Aku tau aku tak gembira. Aku tau aku merana. Aku tau aku tak sempurna. Aku tau yg sbnrnya aku tak patut terima semua ini. Aku tau aku sakit hati. Aku tau aku sudah lelah dgn semua ini. Aku tau aku bukan yg terbaik utk semua org. Aku tau aku siapa. Aku tau apa yg aku inginkan. Aku tau yg aku ingin pergi tapi aku masih mahu disini. Aku tau yg aku bodoh kerana aku 'buta' mata hati. Aku tau aku tak mampu terima semua ini. Aku tau aku berhak dpt yg terbaik utk diri aku. Aku tau aku berhak bahagia. Aku tau aku berhak hidup gembira. Aku tau tak dpt menipu diri aku sendiri. Aku tau yg aku marah. Aku tau yg aku benci. Aku tau  yg aku tak suka. Aku tau yg aku geram. Aku tau yg aku sudah berubah tetapi ada sebabnya.

Mereka tak tau apa yg aku rasa. Mereka tak tau apa yg aku alami. Mereka tak tau apa2. Mereka tak tau apa yg mereka buat telah menyakitkan hati aku. Mereka tak tau yg kebenaran itu menyedihkan aku.

SO.......


AKU TAU YG AKU DAH BERUBAH. MENJADI SEMAKIN TERUK?? YAKAH? TIDAKLAH... TAPI AKU SEMAKIN MEMBERONTAK. SO,JANGAN SALAHKAN AKU BILA AKU DAH BERUBAH SEBEGINI RUPA. MASA AKAN UBATI SEGALANYA. AKU BENCI KORANG YANG BUAT AKU BEGINI. TERIMA KASIH BANYAK2 SEBAB BACKSTABBED AND MENCALARKAN KEPERCAYAAN AKU.



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: