CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 27, 2011

Setahun sudah berlalu,aku masih di sini :D

Aww~ Dah berapa hari tak blogging. Kan? Rindu tak? Haha. How's life? Ada baik tak? Hope semua okay2 je kan? ^^ Hihi..

Hari ni berusaha utk spend masa utk blogging,bkn apa.. Hari ni ada something nak share. :D Pasal apa? Tgk balik tajuk entry! Ngee~ :DD

Naa.. Hari ni dah bagitau ni kat korang,aku di sini dah setahun. Ho ye ho ye... \(^^,)/
Aku melibatkan diri dalam dunia blog ni dah setahun,so usia blog aku setahun lah ye?? Aww~ Tak sangka aku tabah dalam berblogging ni. Hahahaha~ *Ape kaitan kan?? Tarakk apa pun. :D

Tak caye ke blog aku dah usia setahun? Kalau tak caya,cuba tgk gambar di bwh. 


Nak info lanjut atau bukti yang lebih sahih,sila rujuk kat Daisypath kat bwh tepi sblh kanan ni. ^^ Dah tgk?? Caya dah kan? Hehe.
Cuba bayangkan... Kalaulah blog aku ni adalah seorang baby. Hahaha! Mesti skrg ni dia dah pandai berjalan kan?? Al-maklum la dah berusia setahun. Ngee~ Ah! Gedikss la sgt. :D

Mr. Bloggie,saya syg awak! Selamat ulang tahun ye kecik! :D Majulah sukan utk negara. Eh? Hahaha.
Ok lah.. Papai.. Nanti2 blog lagi. Esok kot? :D

Bertemu lagi kita di lain hari,di saluran dan tempat yang sama. ^^ Peace!



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: