CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 5, 2011

Back to the old life

Org yg aku harap2kan sgt kepulangan dia sejak berbelas2 tahun yang lepas,sudah pun pergi sekali lagi meninggalkan aku macam yg sebelum ni. Haha. Ni kali kedua dan kali yg terakhir. Sorry,takkan ada lagi kali ketiga. Aku pun dah tak nak lagi dia muncul dlm hidup aku. Biarlah dia dgn kehidupan yg dia pilih skrg ni. Aku tak sedih pun,sebab aku dah puas bersedih selama bertahun2 ni. Apa yg aku rasa skrg ni adalah sedikit perasaan marah. :)


Dia ada ke dia takda ke keadaan tetap sama,masalah sana sini jugak. So apalah bezanya? Jadi dgn pemergian tanpa paksa dia tu,aku dapat balik kehidupan lama aku sekaligus dapat balik kebebasan aku. Eh? Lalala~ :D So after this,mungkin aku jarang blogging kot? Sebab dlm minggu ni aku akan ke Sibu selama 2 hari,lepas tu aku buat part time yang dah delayed dari minggu lepas. Lagipun tak lama lagi org nak Christmas dah. Aku pun tak tau la apa plan utk Christmas nanti. Takde feeling pun nak Christmas ni. Excited sikit je. Tapi rasa2nya mcm thn2 lepas jugak lah kot. K. Bye. :)



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: