CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 17, 2011

Sibuk betullah kau ni..

Hai awak.. ^^ Ahh.. Lama nya tak update blog. Busy la syg oi.. Aku busy part time skrg ni. Hehe. Cari duit la syg. Ye lah,time cuti ni,sape la nak bagi duit. Huhu. Time masuk sklh je loaded sikit. Eh? Ye ke loaded? :D Haha. Walaupun penat kerja dr siang smpai tgh mlm..tapi berbaloi lah. Penat juga lah kerja selama 4 hari berturut2 bila ko kena byk berjalan and berdiri berjam2. Oh tidakkkk!. Kaki aku pun dah bengkak2 ni. :( Then ekoran kebusyan aku ni..(Cewah.. Kebusyan konon. Pndai ubah bahasa kan? :D) aku ngan boyfie jarang la contact2 ni. Msg la mksud aku. Call ape lagi? =.=' Huhu. Td dia sent msg,kata lately kitorg jrg msg,and tu buat dia rindu. Aku terkejut la jugak baca msg dia tu. Ahhh.. Tiba2 aku emosi tau? =.= Tau knpa? Betapa susahnya aku nak dgr dia kata dia rindu aku. Selama ni asyik aku je trlebih dulu kata aku rindu dia. :'( Ye.. aku mmg rindu dia,blh dikatakan setiap masa lah aku rindu dia. :( Tapi aku faham lah,lelaki mmg sukar nak luahkan apa yg dia rasa. Tak mcm perempuan. Huhu..

Oklah,aku pun tak byk masa ni. Lepas ni nak turun kerja lagi. Tgh mlm baru balik la syg. =/ Lepas tu mlm nanti saudara aku dari kampung dtg and tinggal kat rumah kami smpai 22hb Disember ni. Maknanya,aku tak da masa lah nak keep in touch ngan korang semua (reader sekalian) utk seminggu ni. Sorry ye syg mayang semua. Haha. Jaga diri baik2 tau? Nanti kalau jatuh longkang ke,jatuh tangga ke,tangga jatuh ke,pandai la angkat sendiri tau? Hehe. :D Stay blessed! :)



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

4 comments:

Asheyraf Adymss said...

haha, busy la tok kira nya., haha.. :)

Chris-ty V. said...

=.=' yala tek.. busy.. tpi knek dah free.. haha. :D cuma now busy lalan2 ngan kazen n fmily yg dtg dr kuching. :D

Asheyraf Adymss said...

oh, kdak ya..hoho~~ OK LAH YA,..

Chris-ty V. said...

:)