CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 23, 2011

The Moment

Hello.. :) After beberapa hari tak blogging,now aku kembali. Haha. Bunyi mcm lama sgt tak blogging,sdgkan baru 2 hari. :)

Kali ni nak cita pasal mlm hari Selasa ni td,yg aku pergi lepak kat tepi pantai Tanjong. Such a great moment at that time. Walaupun aku dtg situ dgn niat nak find some peace. Yeah. Plan aku mnjadi hari tu. Ramai yg dtg. Ada Shaf,my driver..Hehe. Alvin,Ezekiel,Margaret,Patrick,Awang dan 2 org kwn dia,dan sorg lagi laki. Aku tak tau nama dia. Kwn kpd mreka Alvin gak tu. Time dah siap nyalakan unggun api,duduk2 mkn keropok and minum2,aku,Ezekiel,Alvin ngan Margaret g ke jeti. Kat situ kitorg borak2 tgk pemandangan laut pd waktu malam dgn angin malam yg menyegarkan,plus kalau kau dgr bunyi ombak,mmg tenang jiwa kau. :')

Time kat jeti tu,Ezekiel cadangkan,apa kata kita teriak ke laut utk lepaskan segala tekanan di jiwa. Aww~ Mmg itu apa yg aku nak buat selama ni. Yahh.. kami brdua pun teriak sekuat hati. Pastu Alvin dan Margaret pun join sekaki. :') Biar sampai tekak aku sakit,aku masih jugak nak lepaskan segala yg aku pendam ke laut. :'( Sedih.

Pkl 11.16pm mcm tu,tak lama lepas insiden menjerit2 (haha),aku dpt msg dr Stan,dia kata "just wanna let u know that i miss u so badly :') " :'( I miss him too. But it just things went different after that day. Terasa seluruh duniaku direntap dgn kasar. Huhu.. Aku balik rumah dlm pkl 1.30am. Letih sgt and terus tido lepas on9 skejap mlm tu. Maklum la dr pgi smpai lewat mlm xda rehat. Antara gambar2 yg kami ambil mlm tu:

Unggun api yg kami buat. Susah gak nak hidupkn dia hari tu.

Kwn yg aku knal dr fb,akhirnya dpt jumpa gak,sebab dia study kat Kuching.
Ini kali kedua brjumpa. :)

Skema. Haha. Kat jeti ni. Sebelum menjerit2 insiden. :p

Newly love bird. Sweet! Senyap pulak tu couple. Ngegeh korg 2. Haha.  :D

With Ezekiel. :)
Nampak gelap disana. =.= Tidak cukup cahaya pd waktu mlm. 

My Jerit Team. Haha.
Okay,the end. :)



Suka? Click LIKE. Nak komen? Komen je. :)

0 comments: